luni, 11 aprilie 2011

O prezentatoare TV si-a mutilat nasul prin consumul excesiv de cocaina

Modelul si prezentatoarea tv Tara Palmer Tomkinson din Marea Britanie se lupta de ani de zile cu problemele cauzate de consumul excesiv de cocaina. Cel care a avut cel mai mult de suferit a fost nasul englezoaicei, care, in timp, s-a deformat.

Modelul in varsta de 39 de ani a facut in 2006 o operatie estetica de reconstructie la nivelul narilor, care a costat-o in jur de 6.000 de lire sterline. Acum insa, Tara are nevoie de o noua interventie, pe care si-o doreste cat mai curand posibil, mai ales ca a fost invitata la nunta printului William, din 29 aprilie.
Ar fi excelent daca as reusi sa-mi repar nasul pana la nunta. Chirurgul meu plastician a murit, asa ca trebuie sa-mi gasesc cat mai repede altul. M-am saturat sa se tot faca glume pe seama nasului meu. Saptamana trecuta citeam intr-o revista declaratia cuiva care spune ca atunci cand imi vede nasul ii vine sa vomite, atat de urat e”, a declarat prezentatoarea TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu