vineri, 29 aprilie 2011

Nina Dobrev in Fitness Seventeen

nina-dobrev-fitness-seventeen-blogvedete-1

Uau!! Nina Dobrev este într-o formă de înviat în pictorialul din noul număr al revistei Fitness Seventeen. În galeria de mai jos puteţi vedea poze cu Nina în costum de baie şi ca bonus am tradus câteva fragmente din interviu:

  • Fac yoga cam de 4 ori pe săptămână. Este că o evadare din cotidian pentru mine.


  • Aş putea să fiu instructor yoga. Nu am autorizaţie pentru asta dar mă descurc. Odată, la o şedinţă de yoga, instructorul nu a apărut, aşa că am mers în faţa grupei şi le-am spus ce să facă şi toţi mi-au urmat indicaţiile. Mi-a plăcut la nebunie.


  • La sfârşitul anului trecut, am încercat să fiu vegetariană. După 4 luni am început să mă simţ slăbită, ameţită, şi aveam nevoie de mai multe proteine, de mai multă energie. Apoi am citit o recenzie la un episod din The Vampire Diaries şi era menţionat că arăt prea slabă. Aşa că m-am gândit că poate au dreptate. M-am gândit că am nevoie de un hamburger cu carne şi nu de soia. Îi respect pe cei care reuşesc să ţină o dietă vegetariană, dar pentru mine nu a funcţionat.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu