vineri, 29 aprilie 2011

Narcis Ianau vrea sa participe la Britain's Got Talent

Narcis Iustin Ianau nu se multumeste cu locul II castigat la Romanii au talent si se gandeste sa-si incerce norocul la varianta britanica a concursului, Britain's Got Talent.
`As vrea sa concurez si in Anglia. M-as putea prezenta cu altceva, pentru eu nu abordez doar stilul clasic`, a declarat Narcis potrivit Mediafax.
In plus, Narcis spune ca drumul sau spre o cariera muzicala internationala nu este unul usor, lovindu-se la tot pasul de obstacole si persoane care nu ii apreciaza talentul special:
`Trebuie sa invat teorie, apoi trebuie sa fac vocalize, apoi incep sa pregatesc o anumita piesa. E greu cu scoala, pentru ca unii profesori poate sunt invidiosi, altii poate nu. Nu stiu nici eu. S-a intamplat si chestia aceasta, sa nu ma inteleaga, si este foarte greu pentru ca am mult de invatat si la scoala, am de invatat si pentru cariera pe care vreau sa mi-o formez`, a mai explicat tanarul.
Voi ce credeti? Ar fi Narcis Iustin Ianau un concurent cu potential la Britain's Got Talent?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu