joi, 21 aprilie 2011

Date despre Jessie J

Nume real: Jessica Ellen Cornish 
Data nasterii: 27 Martie 1988 (23 ani)
Zodia: Berbec
Locul nasterii: Londra, Anglia
Status marital: necasatorit
Culoarea ochilor: Verzi
Culoarea parului: Negru
Hobby-uri: muzica
Site oficial: www.jessiejofficial.com
Jessica Ellen Cornish, nascuta la 27 martie 1988, cunoscuta sub numele de Jessie J, este o cantareata si compozitoare de origine britanica.
Jessica Ellen Cornish este o artista britanica de succes,care s-a facut mai intai remaracat ca si compozitor.A scris piese pentru artisti celebri.printyre care se numara si Chris Brown("I Need This") si co-autoare meaga hitului Party in The U.S.A(Miley Cyrus).Desi a inceput sa inregistreze pise  de acum 6 ani de zile ,materialul a fost gata abia in luna ianuarie a al acestiu an .Single-ul de debut "Du It Like A dude"(compus initial pentru Rihanna)si-a primit reactii pozitive din partea criticilor  si a fanilor,ajungand pana pe pozitia a doua  in topul UK Singles Charts,fiind surclasata de catre Grenade a lui Bruno Mars .Cel de-al doilea singgle Price Tag feat.B.o.B,a avut un impact si mia puternic asupra pietei europene,dar si a celei americane.A  reusit sa stea 2 saptamani pe primul loc in topul UK Singles Charts,pozitie pe care a aterizat exact la relansare ,fiind "invinsa" de prietena ei Adele cu piesa So,eone Like You.In statele Unite Price Tag a fost lansata pe data de 1 februarie ,iar americanii au primit-o foarte bine.A intart direct pe pozitia 88 in topul Billboard Hot 100 ,dar urca in  fiecare saptamana .Albumul de debut a lui Jessie J Who You Are trebuia sa fie lansat initial,pe data de  28 martie insa,datorita insistentei faniilor a fost lansat pe data de 6.Pe fatul ca este un artist talentat ,probabil si personalitatea ei a cucerit inimiile fanilor .Jessie J a declarat ca are probleme cu inima de la varsta de 11 ani si nu vede de ar ascunde asta de fanii ei.Iar la 18 ani a suferit un infract minor care a speriat-o tare."In acel moment mi-am dat seana ca trebuie sa am foarete mare grija de mine si sanatatea mea.Nu beau alcool,nu fumez,nu fac nimic ce mi-ar putea face rau .Din cauza afectiunii de  care sufar am avut,de curand,parte de un atac de panica.A trebui sa cand la un eveniment care se desfasura in intuneric si,pentru ca nu vedeam nimic,m-am panicat foarte rau!"De asemena,presa a facut specuatii in cea ce priveste orientarea ei sexuale,la care artista a dat urmatorul raspuns:"Sunt bisexuala si nu am negat asta nicio-data.Am iesit si cu baieti si cu fete .Nu vad nimic anormal in asta,asa ca voi(n.r.preasa)ar trebui sa treceti peste!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu