vineri, 18 martie 2011

Shape: Interviu cu Vanessa Hudgens

Vanessa Hudgens îşi arată corpul lucrat la sală în noul pictorial pentru numărul de aprilie al revistei Shape. Mai jos puteţi citi şi primul interviu în care vorbeşte despre despărţirea de Zac Efron:

Relaţia cu Zac m-a făcut să fiu cu picioarele pe pământ. Şi pentru că am fost cu cineva care m-a cunoscut atât de bine, nu a trebuit să încerc să fiu ceva ce nu sunt.


Noi am crescut împreună. A fost frumos să am pe cineva cu care să trec prin atâtea experienţe. A fost un lucru bun.


Relaţiile la distanţă sunt dificile, indiferent de situaţie. Când nu îţi vezi partenerul faţă în faţă mult timp, totul e diferit. Faptul că am avut un iPhone a ajutat, dar nu a fost la fel.

Îmi place că Vanessa vorbeşte frumos de Zac şi relaţia lor, cu toate că nu cred că doar programele diferite şi locaţiile difderite în care au lucrat ar fi motivul despărţirii.






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu