vineri, 18 martie 2011

Allure: interviu cu Eva Longoria

Eva Longoria a împlinit marţi 36 de ani, iar în interviul acordat revistei Allure vorbeşte despre cât de importanţi sunt prietenii în acest punct al vieţii ei, când încearcă să treacă peste divorţul de fostul soţ, Tony Parker:

despre afirmaţia pe care a făcut-o mai demult, că îi plac atât de mult vibratoarele încât le oferă cadou prietenelor: Am spus asta acum 7 ani. Înainte să mă căsătoresc. Îmi este greu să mă cenzurez, pentru că îmi place să fiu sinceră şi să spun exact ceea ce gândesc şi simt.

despre divorţ: când treci printr-o experienţă atât de devastatoare ca un divorţ, tot ceea ce-ţi doreşti e să fi înconjurată de persoane care ţin la ţine. Eu nu ştiu ce m-aş fi făcut fără ei.

Înainte obişnuiam să fiu mereu într-un avion, zburând la un meci de basketball pentru a-i fi alături soţului meu. A fost … tot timpul când trebuie să vorbesc despre asta îmi vine să plâng. Este greu. Foarte greu. Încerc să trec peste asta cât de graţios posibil fără să fac din întrega situaţie o dramă.

despre colegele din Desperate Housewives: Două persoane a căror sfaturi le ascult sunt Marcia Cross şi Felicity Huffman. Îmi sunt că nişte surori. Ştii, uni oameni colecţionează timbre sau monede. Eu colecţionez femei deştepte şi interesante. 









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu