sâmbătă, 12 martie 2011

Out Magazine: pictorial sexy cu Britney Spears

Britney Spears a inceput promovarea noului album “Femme Fatale” asa ca o sa vedem din ce in ce mai multe pictoriale cu ea. Saptamana trecuta ati admirat pozele realizate de Mario Testino pentru revista V, iar acum puteti vedea un pictorial alb-negru din numarul de aprilie al revistei Out. Cantareata a continuat cateva situatii ipotetice in interviul acordat revistei:

  • Daca ar exista reincarnare, in viata anterioara cred ca am fost … Audrey Hepburn pentru ca a fost o trend setter.

  • Daca ar exista reincarnare in viata viitoare mi-as dori sa fiu … o pasare ca sa pot zbura.

  • Ideea mea de iad este … a fi la dieta.

  • Ideea mea de rai este … o excursie cu copiii mei.

  • Albumul care mi-a schimbat viata … Natalie Imbruglia – Left of the Middle.

  • Cel mai bun sfat pe care l-am primit … mama imi spunea sa  mananc o inghetata cand am o zi proasta. Acesta este cel mai bun sfat.

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu