duminică, 15 mai 2011

Julia Roberts si Tom Hanks in W Magazine

julia_roberts_tom_hanks_wmag_june11_cover

Julia Roberts si Tom Hanks au pozat impreuna pentru W Magazine editia de iunie. Cei doi isi promoveaza filmul, Larry Crowne, o comedie simpatica care iese in cinematografe pe 1 iulie. Tom si Julia au raspuns si la cateva intrebari pentru W:

La un moment in cariera ta, ai trecut de la rolurile romantice ca in Spash la  roluri mai serioase ca in Philadelphia. Cum s-a intamplat asta?

I-am spus agentului ca nu o sa mai jos roluri de pussies (nu stiu exact cum sa traduc fara sa se piarda intelesul). Eram plictisit sa tot joc “Oh, boo hoo – m-am indragostit, dar oh, boo hoo hoo”. Vine o varsta cand nu mai poti sa faci asta. Am vrut sa joc roluri de barbati nu de baieti.

V-ati intalnit inainte sa jucati impreuna?

Ne-am zis buna ziua la una din intalnirile oamenilor faimosi: “Buna! sunt faimos, tu esti faimoasa, si este o camera care ne filmeaza.” Si am jucat impreuna in Charlie Wilson’s War acum cativa ani.

Ai devenit faimoasa destul de tanara, dupa Pretty Woman erai un star international. Aveai doar 21 de ani. A fost copleşitor?

Nu, pentru ca treburile erau altfel atunci. Nu se facea atata scandal din orice. Ar fi ingrozitor sa fiu o actrita tanara astazi. In zilele bune, inainte de e-mail, puteai decide cine vrei sa fii, cum vrei sa te definesti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu