luni, 9 mai 2011

Interviu Gregg Sulkin: Jocul de-a celebritatea

Gregg Sulkin2 Interviu Gregg Sulkin: Jocul de a celebritatea
Cum e să fii un tânăr star la Hollywood? Este plăcut să mergi pe covorul roşu şi să fii pândit pe stradă de paparazzi? Actorul englez Gregg Sulkin a obţinut un rol de invitat în Magicienii din Waverly Place – şi a venit să ne ofere toate detaliile…
Cum a fost să lucrezi pentru Magicienii din Waverly Place?
Magicienii este un serial minunat şi a fost o experienţă extraordinară să fiu alături de actori timp de trei episoade. M-am distrat extraordinar filmând la Hollywood. A fost super!
Aştepţi cu nerăbdare să semnezi autografe şi să păşeşti pe covorul roşu?
Când am început prima dată să joc, am păşit pe covorul roşu şi a fost o experienţă incredibilă. Am mers pe covorul roşu când am lucrat la un film numit Sixty Six în urmă cu câţiva ani – şi a fost o experienţă revelatoare. Şi să semnezi autografe este minunat. E super să îi faci cuiva ziua mai bună doar semnând ceva.
Care este cel mai bun lucru la celebritate?
Hainele gratis sunt super! Am primit o pereche foarte drăguţă de blugi. Au linii răsucite şi îi port doar la ocazii speciale, dar îi ador. Sunt de la Top Man şi i-am primit gratis deoarece proprietarul a dorit să port haine Top Man la Hollywood. E super, nu-i aşa?
Şi care este cel mai rău lucru la celebritate?
Cred că paparazzi pot fi dificili uneori. Cred că e puţin cam mult dacă oamenii încearcă să se urce peste gardul tău pentru a face o fotografie. Nu vorbesc despre mine. Vorbesc despre celebrităţi în general. Am văzut un clip pe YouTube cu Kristen Stewart şi Robert Pattinson într-un aeroport şi cred că a fost oribil deoarece mulţimi de oameni încearcă să îi atingă şi să se apropie de ei. Aveau patru bodyguarzi în jurul lor, iar oamenii se aruncau pur şi simplu la ei. În acest stadiu trebuie să fie înspăimântător.
Gregg Sulkin3 Interviu Gregg Sulkin: Jocul de a celebritatea
Ţi-ar plăcea să fii înconjurat de paparazzi?
Sunt puncte pro şi contra în ceea ce priveşte celebritatea. Cred că e important să ţi se cunoască numele şi să fii văzut, dar nu ştiu cât de departe ar trebui să mergi cu asta. Nu am fost niciodată urmărit, aşadar nu am experimentat niciodată acest nivel de celebritate.
Dar au fost oameni care te-au fotografiat, nu-i aşa?
Sigur, dar e diferit să fii fotografiat pe covorul roşu, spre deosebire de atunci când ţi se arată gunoiul la toată lumea. Nu ştiu cum m-aş simţi dacă aş fi urmărit. Ar trebui să întrebaţi pe cineva urmărit de fotografi în fiecare minut al zilei.
Aştepţi cu nerăbdare ca fetele din întreaga lume să aibă un poster cu tine pe perete?
Nu sunt sigur! E ciudat să mă întrebaţi asta deoarece eu am postere în dormitor cu lucrurile pe care le-am făcut în trecut. Am un poster dintr-un film numit Sixty Six şi am şi un poster din serialul Disney Channel la care am lucrat şi care se numeşte As The Bell Rings. Am lucrat şi la o continuare a filmului Dr Who numită The Sarah Jane Adventures şi am găsit vreo două poze. Tatăl meu o să le scoată şi o să le pună pe perete.
Ce se mai găseşte pe peretele dormitorului tău?
Am un poster cu David Beckham pe perete. Îmi plac citatele semnificative, aşa că am un semn pe care scrie DREAM (VISEAZĂ) pe un perete şi un altul care spune ASPIRE (ASPIRĂ) pe celălalt perete. Am şi un semn pe care scrie HOLLYWOOD deoarece mi-am dorit dintotdeauna să ajung la Hollywood.
Cum te simţi când îţi vezi fotografia pe postere şi în reviste?
Păi depinde ce se scrie despre mine sub fotografie! E minunat să îţi vezi fotografia oriunde – şi mă face întotdeauna să am mai multă încredere în mine. E întotdeauna frumos să vezi că oamenii îţi apreciază munca sau te apreciază ca persoană.
Gregg Sulkin1 Interviu Gregg Sulkin: Jocul de a celebritatea
Urmăreşti serialele în care joci când sunt transmise pe TV?
Le urmăresc. Nu am nici o problemă să mă văd pe ecran. E în regulă. Nu mă deranjează deloc.
Care este cea mai mare valoare a ta?
Îmi place părul meu şi gropiţa din obraji. Simt că mă laud, dar nu fac asta. Am doar o singură gropiţă, doar dacă nu mănânc prea mult. Atunci apare şi cealaltă!
Care este un aspect pozitiv al celebrităţii?
Cred că e minunat când poţi să te foloseşti de celebritate pentru a fi un model în viaţă. Cred că este un beneficiu major al celebrităţii. Mi-ar plăcea să fiu un model în viaţă. Am crescut având modele toată viaţa şi îmi dau seama de impactul pe care îl au asupra tinerilor. Dacă aş putea face o singură persoană fericită prin admiraţia pe care mi-o poartă, atunci aş fi în al nouălea cer.
Care au fost modelele tale când ai crescut?
David Beckham a fost modelul meu. M-a impresionat întotdeauna modul în care se poartă. Are abilităţi extraordinare de socializare şi a inspirat întreaga ţară. Este un adevărat gentleman. Dacă nu ar fi fost fotbalist, oamenii tot l-ar admira şi asta îmi place la el. Sunt câteva persoane în lume care au calitatea de a fi vedete – iar el este cu siguranţă una dintre acestea.
David Beckham este şi un cuceritor. Ţi-ar plăcea să fii un cuceritor?
Oricărui băiat i-ar plăcea să fie considerat un cuceritor! Nu sunt sigur dacă sunt, dar mi-ar plăcea să fiu astfel într-o zi. Dacă m-ar numi cineva un cuceritor, aş fi flatat. Nu m-ar supăra deloc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu